
Var finns alla seriösa killar??? Jag har dejtat lite på nätet men det är mest konstiga killar som jag snackat med iallafall. Jag har väl haft otur, för visst måste det finnas vettiga och seriösa killar på nätet??!! Det är så att jag inte söker någon mailvän eller chattpolare, utan jag vill träffa någon irl. Exakt vad jag söker vet jag inte, men jag vill ha kul och sen vad som händer det återstår att se.
Med rätt sällskap kan nog allt hända! Jag är en helt vanlig tjej, varken snygg eller ful men jag duger, jag är brunett och lever ett helt vanligt liv med jobb, vänner, träning och sånt. Du är en seriös kille som inte håller på och tramsar utan om du kontaktar mej är det för du i förlängningen vill ses irl. Hoppas det finns nån seriös som svarar!!!








Tjenare, här har ni en chick tjej som är 30 o lite till. Jag är singel och nu vill jag dejta runt lite i vår och sommar, vem vet vad som kan hända. Såklart gillar jag sex, annars hade jag inte lagt in en sexannons här! Men att bara knulla sådär rakt upp och ner är inte riktigt min grej, iallafall inte med okända.