Jag är så trött på sambon så jag kan spy. När han kommer hem käkar han maten som jag lagat, för han själv varken kan eller vill laga mat, han verkar se mej som en hushållerska. Sen sätter han sej vid datorn eller lägger sej i soffan och glor på TV. Ofta somnar han där och kommer in i sängen mitt i natten och fortsätter sova. Ja han bara sover, kollar TV eller sitter vid datorn. Vi hittar inte på nåt alls tillsammans. Sex har vi kanske varannan månad. Han är inte elak fysiskt men han psykar mej och nu är jag så förbannat trött på det.
Jag kommer att separera men av olika skäl som jag inte vill berätta om, så kan jag inte separera just nu, jag måste vänta en tid. Tills dess vill jag göra mitt bästa för att lätta upp min eländiga vardag. Därför har jag bestämt mej för att hitta en hemlig älskare, en hemlig vän eller nåt sånt. Jag måste både ha en vän och en älskare, kanske i en och samma person om jag har tur??? Jag behöver nån att prata med, inte om mitt samboförhållande, där finns inget att prata om. Utan om livet i stort och annat som är kul och givande.
Jag behöver nån som ger mej uppskattning, nån som knullar min utsvultna kåta och sexiga kropp. Jag behöver det verkligen. Kan du hjälpa mej med det?? Vi kan av uppenbara skäl inte ses hemma hos mej så vi får ses hemma hos dej eller på hotell. Vi måste vara mycket diskreta, sambon får under några omständigheter veta detta, vet inte vad han skulle ta sej till då, dumt att chansa. Det man inte vet har man inte ont av. Väntar och längtar och hoppas det finns en snäll man nånstans därute!







Jag letar efter bara unga killar! Är du över tjugo kan du sluta läsa min annons NU! Du som är mellan 18 och 20 kan fortsätta, he he. Själv är jag 25 år gammal, jobbar i butik och har egen bostad. Vill ha okomplicerade förhållanden och eftersom det nästan inte existerar så, ja, då väljer jag yngre killar.
Tjenna! Här har ni en tjej som verkligen fått smak på sex ha ha! Jag har just haft min sex debut kan man säga. Bara haft sex sedan ett halvt år och var ganska sen i min debut. Men hade jag vetat vad jag gått miste om så skulle jag börjat med det här tidigare.